bring out the inner-nerds !
Sunday, November 29, 2009 at 1:52 PM

eanyoooooooo ! :)
im actually supposed to be at work right now, but i had to call in sick cos i have a cold and i waanna work on math anyways! :O
yes ppl, for the ... 1 year and 5 months ish that ive worked at maccas, today was the first day i called in sick.
proud ?
:D

so yeah, life is greattt at the moment :) despite the major expectations that came as soon as we started year 12, but hey, at the end of the day its all for us! im glad i have people there that constantly push me to do my work and focuss on schoool :)
but i got to admit i need a lott more motivationnn ._. im soo not bothered with school workkk and anything educational-related :( im trying to differ though, focusing on school is now my first priority! cmon my linh, just one more year of intense focus to determine the rest of your life!

oh oh last tuesday was the maccas annual xmas party (thats always like, a month earlier) and this year it was on a cruise!
everyone was telling me it was going to be dodgey and cruises are not all cut out as they claim to be, but OMG it was so fun!
the cruise itself was not bad, it was actually pretty alrighttttt :)
the crystler we rockd up on was sexyy, a little squashy in the inside but it was funnnn :D :D
food was soo much better than last year's , with darithy mass-taking prawns and feasting on them! LOL
but no worries, she totally made those prawns look edible.
HAHAHAHHAHHA I JK DART I LOVE YOU ..sometimes.
DARITHY IS HOT :D:D LOLOL
dancing whilst the boat was rocking was definately fun. Darithy pushing me over and me falling to the ground, however, was not. HAHA
AND THE DJ WAS SOO GOOD! he actually mixed all the songs we know and did all these funky things to it and got the dancefloor to go offff ! kudos to him :)
overall it was a superrrrrr nightt:) for 50 bucks only too !
im going to miss partying with maccas people ! would definately do it again if given the opportunity :)

Bondiiiiii yesterday was relaxingg. the water was so cold O_O but it was nice
i started doing sand-art and tried to take those nice pictures you find online
..fail.
BUT YEAH I TRIEDDDDDD LOL
oh and yes it did scare me when the life guard said that the sharks come out at dusk to feeed. i was like O_O;

i absolutely love the beach in the evening-night timees. its soo much nicer and less crowded. I love walking the shore with the water just reaching your ankles and the sand in between your toeeeeeeeeeesss ahahas :) i sound so girly

ohOH AND im going to camp with ro in january!
:D my parents said yes and and and YAYYYYYERS
we're going to share a tent and sleep in sleeping bags and hunt bears and and and make trout to eat over the campfireee and and and OMG THERES A BEACH THEREEE
WE'RE GOING TO SOOO GO SWIMMINGGGGG WOOO :) im hyped

and yea. im going to do some math now. first math assessments coming up this week :O
i really wanna do well!

ciaoo ! xx



Nananana everyday, like my ipod stuck on replayy :)
Monday, November 16, 2009 at 6:49 PM

Mother : Mai ! come in here im going to teach you how to cut meat!
Mai: uhh .. okay ..
*mother demonstrates and gets ml to do it
*ml cuts meat for about 5 minutes, puts the cut meat on the plate... full thinking shes doing preetty good
Mother : Mai .. this is why im teaching you now. look at your plate. its hideous! no presentation at all! who the hell would wanna marry you ?! you cant even make a good house wife!
Mai: :O :O T_T


Mai : *cuts meat, but eats like, every 3rd one cos she was veryyy hungry*
Mother: Mai! omg! i swear youre going to make the WORST chef ever! what are you going to serve to your customers once youve eaten it all ?!?!
Mai: .. woops. (keke)

LOOL yeah, i just thought i should blog that cos it made me laugh. LOL
my dad was like "omg mai, every 10 pieces you cut you eat 9."
AHHH LOOL I WAS HUNGRY OKAYY ! T_T
but yeah, i loverrr my parents. LOL

so like, its been sooooooo long since i bloggedd o.o
maybe its cos nothing that is worth blogging has been happening
then again, maybe too many good htings have been happening but im just lazy to blog.
*shrugs
but yeah, i needa go shopping , pronto.
i need new summer clothes, acessories, a cchristmas party dress, heels, new shoes etc etc etc
(im a girl, im allowed to complain about not having enought clothes before you guys call me a brat LOL)
so yeah. im soo excited for christmas partyy ! i hope it goes off! <3
im still contemplating whether i should quit after it, christina told me that maccas is a pretty flexible job and that her and this other girl miss maccas after getting new jobs.
I DONT KNOW ANYMOREE :(
LOOL oh btw, i LOVEDDDDDD christina's dresssss she wore on sunday!
IT WAS GLAM AND A BARGAIN TOOO
im soo going to get one :D:D

it was like, 37 degrees today and boy, was it hot.
its getting gloomy outside and starting to thunder
i reckon its going to thunder HARDDDDDD tonight
wooo good sleep for me! :)

mchappy day last sat, it was pretty fun .. despite the heaaaat. i spent like, practically my WHOLE day there... quite literally.
i was there from about 12 15 ish, then left for a bit.. came back.. left for about another 40 mintes.. came back ... left for about an 1 hour (GRATS TO BECCA AND STEVE'S ENGAGEMENT BTWW ! WOO ).. then came back to it and got picked up from maccas at 10.
yeah, it was fun nontheless! next time im dragging linda, ro and minky on stage to dance with me! :):)
the DJs were actually good this year! last year they hired a dj that just like, played songs. no mixing or remixing or anythingg
so yeah, the music was so good this year!
and yes , i do realise that this whole post was pretty much aboiut maccass.
LOL ill leave it here

until next time darlings!

xoxo



LKSDJF
Wednesday, November 4, 2009 at 11:50 PM

kjdflaj kjl!
aeoj ? kajdlfoiue ... jn,mndle.
hasdf.
oiwuklnmf lkj oaaljmiceo maopcoemw laoiwofjnwlnc iew alksnf a.. LOL lkkjj faoeijafliedfajcnakf ja ls ie fanw.
alksdjf =]
kdjf,
xx



Pull out the dresses- the weather's warming up. =]
Sunday, November 1, 2009 at 12:16 AM

yayyy!
IAM NOW SWINE-FLU IMMUNEE!
WOOO~ loool
it didnt hurt much, it actually felt kinda nice.
and no, im not going to become a druggie ppl ..relaxx, =]
so yeah, woke up early by mother .. went to canley to yumcha with the uncle and aunty from vietnam who arrived yesterdayy! :)afterr i got homee i called rooo. we decided to go livo for some last minute shoppping for her family halloween party thinggiee. WE SPENT 30 MINUTES IN THE COSTUME STORE WOOO it was epic. i wanted to buy the long lady gaga wig thing but realised i wouldnt wear it anywhere and it costed like, 20 something buckkks. LOL i ended up pulling out 20 bucks from the bank and spending it all on foooood ^^

on the way back to station we took another route and saw morning glory! we both looked in and had the same reactoin
"*points* OMGGG CAPITOL MACHINE?!?!?!?!?!?"
LOOOL we got soo excited!

waited at the station for danny and minky to comeee, i was wearing ro's pirate hat and her swordd . :) SAW STEPHANIE! i see her everywhere O__O
danny minhky and joess camee. we all went back to cabra where we saw a whole bunch of teensss. figured they were all gong envy
I WANTED TO GOOO BUT NO ONE WANTED TO GO WITH MEE AND DART SAID IT WAS LAMEE LMAOARRRR im a pirate :)
so yeah, went home for a bit and jono called (Y)
then crashed dart's for the night. we were all supposed to go viv's house but we had nooo way theree.. and she had no way to us :( how depressing =[
so yeahh. we had pizza and like, girl talk.
AND OMG I SAW HER FORMAL DRESS THAT WAS FREAKING 1K +.
I DIDNT WANNA TOUCH IT INCASE I RUINED IT OR SOMETHINGGG

T____T
so yeah, that was my whole day in a really quick nutshell
:)
xxluvoing at dartee's ROFL

HAHAHAH ITS NAME IS MOFO. NO JOKE LOL makes a good pillow.

Dinneer.

ZOMGG HER VERY EXPENSIVEE (BUT HELLA PRETTY) DRESSS

uhh, yeah, it was a pretty productive night. LOL




Profile

Hi! My Linh here. =) Year 12 stress is definitely starting to take its toll on me, but hey, persevere for just a while longer. LOL :]
I absolutely love life, the ups, the downs, the everything. Having an open mind and optimism i believe are key factors in getting the most out of life, and yeah, im still working on it. :D
I have an unhealthy addiction to coffee. And strawberries and cream. And dumplings omg yummmmmm =9
And yeah i tend to braindump a lot around here, LOL :)


The Friends

Allan
Cecii
Christina
Dartee
Fiona
Jenny Vuong
Joo
Leng
Minh Ky
Mrs jayhcl
Rotard
Shain
Sugar
Vivien
Archives

January 2009
February 2009
March 2009
April 2009
May 2009
June 2009
July 2009
August 2009
September 2009
October 2009
November 2009
December 2009
January 2010
February 2010
March 2010
April 2010
May 2010
June 2010
July 2010
August 2010
September 2010
November 2010



Credits

This blogskin is proudly brought to you by Mrs. Chuck Bass, with a lil' help of Chili with the basecodes. Thanks to Enlaced for the pretty icons and Tumblr for the inspirations.
© All Rights Reserved