Adventures of SAILOR MAI!
Sunday, December 27, 2009 at 7:53 PM

today was a pretty LOL day
like firstly, work was... tiring, and boring. as usual.
BUT THATS NOT THE POINT

when i got home, all tired and shatt from workkk , mother was like "MAI AND LINH, go get the sleigh and reindeers off the roof!"
cos yeah, for christmas we put this sleigh with two reindeers pulling it that lights up on our roof, cos even though we're not catholic or christian we still love christmas decorations
LOL
so yeah, linh and i climbed onto the roof, and the sleigh was like, right in the middle of the roof. and we climbed on from the side
AND OMGGG ITS SOOO FUN BEING UPP THEREEE
feeling my havaianas becoming slippery and fearing that i could possibly lose my life, was exhilarating and ... awesome. 8D LOL
so after we FINALLY got to the middle , we unclipped all the wires using this pliers thingie, then we carried it (it was pretty heavy) slowly, but using a technique that SAILOR MAI devised!
LOL
we sat, and moved the sleigh to the left of us, then the other person walks *slowly* , closer to the edge and sits, then grabs the sleigh and moves it to THEIR left, then the other person gets up and walks closer to the edge and so on and so on.
it was so epic.
like, we finally got the sleigh to the edge of the roof after like, 10 minutes. then i jumped onto the carpool roof thing, all ready to get back down via the ladder
then outta no where linh was like "OHHHH MYYYY GOOOOOOOODDD"
and i waslike "WHAT WHAT WHAT O.O"
and she pointed to the place where the sleigh was, and yeah,
girls + handywork like climbing on the roof =
THE FORGOTTEN PLIER IN THE MIDDLE OF OUR ROOF.
HAHA omgg both our reactions were literally like
".....=_= ...omg ... hahahhahaha!"
so yeah, i decided to hero it and climb back onto the roof and i ran as SAFE and fast as i could, told mother to stay near the door and threw the pliers onto the grass.
now that i think about it, i think the pliers are still on my lawn
LMAO

and yeah, after all that jazz, the whole family went to eat at cabra vale diggers . i drove thereee :)
omgg my reverse parking was epic too! T_T
linh makes parking look so easy. LOOL

and yeahh, when we were walking towards the club mother was suddenly lke
"OMG MAI! YOU FORGOT!"
and was pointing to my shoess
yes, sailor mai the geniius forgot to wear proper shoes and had havaianas on T_T
so my dad was like "DW, WE';LL SNEAK YOU IN"
and when we got into the doors, my dad walked up to the security guy that checks what your wearing and your membership and stuff
and he was lke, full patting him on the back and talking and showing him his membership and Linh, mother and i ninja-ed our way into the club (Y)(Y)
shifty family i swearrrr LOL

and yeeeeeeeeeeeah, drove homee and now im just blogging
OH and my parents , whilst eating , spontaneously came up with the idea of going vietnam O_O
cos my dad said the tickets are cheap and yeah, mother was reaaaaally excitedd O_O
all wels, we`ll see what happens =D

OHH and just incase youre asking about theblog title,
its cos the other night i dreamt that i was sailor moon. like, literally
and i had to protect the JADE MONKEY, (that was blue o.o) in this temple thing
yeah , it was sooo cool. i think i finally found my true path :)
anyways, that was a pretty long update~

i gots work agains tmr, but im not complaining much, time and a half payy .
something to do with boxing day being on a weekend? *shrugs
but yeah, 7am-3pm
:):)
that is all for now beautifuls!
xo
-My Linh



To be jolly ^^
Friday, December 25, 2009 at 3:03 PM

MERRY CHRISTMAS TO ALL!

iam currently cleaning my room,
im soo lazy but im determined to do it before neew years!
=D
new year, new start my darlings!
SO WHO'S LOOKING FORWARD TO IT?
mememememMEMEMEMEMEMEME!andyou! =D

so yes, im going to finish cleaning and get ready for the dinner party at cousin's tonight!
enjoy the rest of christmas!

oh btw, santa visited me last night. YEAHHH
new laptop
new camera
huge poster of TAYLOR LAUTNER LMFAOO
and a 100$ westfields gift cardddd
even though they werent all given LAST NIGHT, they were still all xmas giftss :)
my family spoils me way too much :(
LOL
I LOVE MY FAMILY <3

ciao for now!
xoxoxo

-My Linh

OH WAIT, one more thing.
IF YOU GUYS WERE MY REAL FRIENDS, you all would konw that the last three posts before this one wasnt me.
LOL
no seriously.
but this one is. i assure you :)
okay im going for real
LOL
BYEE



The meaning of life...
Tuesday, December 22, 2009 at 5:51 PM

Konnichiwa!

So today was just any ordinary day and as usual i sat looking in the mirror and started to think and i came up with the meaning(S) of life:

  1. Get dimples! I hate it when i look at people with dimples, the think they're cute. Well i can be cute too, just look at me while i attempt to smile with dimples
  2. Is to wait for the next recession! I WANT MY STIMULUS PACKAGEEEEEE!!! i didn't recieve mine this time around, now i have to wait for an upswng, boom, downswing and THEN recession. geebus!
  3. Personally introduce myself behind bars to the childcare opening next to my school, god they make my llife hard by having tall gates, i wonder why?
  4. Master the technique of sleeping with my eyes open, i mean all u guys are probably wishing to fly and watever but i just want to be able to sleep with my eyes open, do u know how easy getting through school that would make.
  5. Try out for Australian idol, i know i can do it, i've tested it out on my friends they all liked it! Right HELEN? plus, i've already picked out my audition song, it's from 'The Grudge' soundtrack, number 1 hit: the grudge song



Why it sucks to be me... mylinh
Monday, December 21, 2009 at 6:51 PM

Hellooooo:)

So anyways, today i got soo bored and i started to make a list of why it sucks to be me.
  1. i just realised recently that since the beggining of the ATAR, i am not able to 100%, i mean how unfair is that. What a joke! i did not study my ass off for like the past month or so just to get 99.95 or watever it is now
  2. I forgot to take my umbrella out of my locker and now nothing is gonna prevent my hair from spazzing out when it rains. FML
  3. My nickname; ML is written in FML and soo everyday, i get all these jokes about about what FML really stands for.
  4. I can never run fast enough to the canteen to get caesar salad. it's like the only thing worth eating there, i mean the rest of the food is nice especially moss bread but you know, it tastes soo nice. drooooooooooll *licks lip* drrooooooool
  5. I have bad taste in choosing my stalker victims, such as TOP, i swear to god he's soo cute wearing eyeliner, i wish my eyelining skill was as good as his.
  6. My friend sandra (i suspect) is les, god and i've been hanging out with her all these years and i'm STILL hanging with her, no wonder why the rest of the them thinks i'm weird.
  7. My ex- boyfriend chuck wants to get back with me, but i dunno, he's kinda plastic
  8. Holiday is almost reaching it's 5th day, NOOOOOO, i haven't done anything yet, why issert so fastt, WHY! Why won't u tell me WHY?

BUT why mylife doesn't suck

  1. there's a new childcare opening next to my school. YAYAYAYAYAYA;)



ROSALYN IS HOT LOL
Sunday, December 20, 2009 at 11:08 PM

Hi i'm mylinh and i think my friend ROSALYN is HOT. so anyways, my back is starting to hurt really bad and i was wondering if anyone has the number to a good back doctor, feel free to leave it in my HELLO(: box. i think i'm going to go study now, *thumbs up* so yeahh. GOD! i'm falling for myself more and more each day AHAHAHAHAHAH!!!

(:




Profile

Hi! My Linh here. =) Year 12 stress is definitely starting to take its toll on me, but hey, persevere for just a while longer. LOL :]
I absolutely love life, the ups, the downs, the everything. Having an open mind and optimism i believe are key factors in getting the most out of life, and yeah, im still working on it. :D
I have an unhealthy addiction to coffee. And strawberries and cream. And dumplings omg yummmmmm =9
And yeah i tend to braindump a lot around here, LOL :)


The Friends

Allan
Cecii
Christina
Dartee
Fiona
Jenny Vuong
Joo
Leng
Minh Ky
Mrs jayhcl
Rotard
Shain
Sugar
Vivien
Archives

January 2009
February 2009
March 2009
April 2009
May 2009
June 2009
July 2009
August 2009
September 2009
October 2009
November 2009
December 2009
January 2010
February 2010
March 2010
April 2010
May 2010
June 2010
July 2010
August 2010
September 2010
November 2010



Credits

This blogskin is proudly brought to you by Mrs. Chuck Bass, with a lil' help of Chili with the basecodes. Thanks to Enlaced for the pretty icons and Tumblr for the inspirations.
© All Rights Reserved